lördag 21 februari 2009

Nästan Tony

Ok, det här skulle vara en sajt med Tony Robbins-klipp, varför nu detta med Bob Proctor? Ja, har inget bra svar. En del av svaret skulle vara att yes-group i Sverige kommer att få besök av Bob och att han dessutom håller ett endagsseminarium här. Låter det som ett skäl? Det är det inte, saken är den när jag fick filen började jag göra en video av den genom att lägga till en bakgrundsbild samtidigt som jag lyssnade och sanningen är att jag inte blir alltför imponerad av det material och sätt Bob framför sina saker. Utifrån filmen The Secret, där Proctor, medverkade hade jag på förhand antagit att detta skulle vara intressant men jag är inte alls övertygad. Kanske säger någon att det är så kort tid och på ett längre föredrag eller cd-program blir det annorlunda. Hm jag vet inte, detta var nästan en timme och inte kommer han så långt. Får känslan av att han håller inne med information och i min ögon, ja menar öron, brukar det vara ett tecken på att han inte har så mycket att komma med. Så skälet får helt enkelt bli att jag lägger upp den så ni får avgöra själva.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar